Postările care pierd teren în News Feed-ul Facebook

Incepând cu această lună Facebook modifică din nou modul în care le este selectat și livrat userilor conținutul în News Feed. Prin acest nou algoritm, cunoscut deja sub numele de Edge Rank, este dorită îmbunătățirea experienței userilor în raport cu ceea ce li se afișează în News Feed, eliminând postările brand-urilor care au un conținut excesiv de publicitar. Ca o consecință, brand-urile vor trebui să își regândească strategia de conținut, astfel încât să transmită fanilor conținut valoros, relevant și engaging.

Conform unui articol de pe blogul Facebook în care sunt anunțate modificările, iată ce au arătat studiile pe care le-au făcut, că înseamnă un conținut publicitar/promoțional afișat în News Feed:

1.       Posts that solely push people to buy a product or install an app
2.       Posts that push people to enter promotions and sweepstakes with no real context
3.       Posts that reuse the exact same content from ads

Ce înseamnă acest lucru pentru brand-uri? Ca trebuie să își regândească strategia de comunicare, să urmărească la ce reacționează fanii și să propage asemenea conținut, să folosească modalitățile de advertising din Facebook pentru business-ul lor eficientizând costurile și targetarea, sa fie conștienți că există o concurență aprigă pentru a ajunge în News Feed și astfel să fie mereu în contact cu ce pot face mai bine în comunicarea cu fanii.

Practic brand-urile trebuie să-și reactualizez ideea prezenței lor în social media, aceea de a fi mai puțin centrați propria entitate și pe dorința de a-și mări profiturile cu orice preț și de a se reîntoarce în a cultiva o relaționare cu potențialii clienți, comunicând cu ei, cerându-le părerea, arătându-le importanța cuvenită în cadrul business-ului lor.

Incepând cu această lună Facebook modifică din nou modul în care le este selectat și livrat userilor conținutul în News Feed. Prin acest nou algoritm, cunoscut deja sub numele de Edge Rank, este dorită îmbunătățirea experienței userilor în raport cu ceea ce li se afișează în News Feed, eliminând postările brand-urilor care au un conținut excesiv de publicitar. Ca o consecință, brand-urile vor trebui să își regândească strategia de conținut, astfel încât să transmită fanilor conținut valoros, relevant și engaging.

Conform unui articol de pe blogul Facebook în care sunt anunțate modificările, iată ce au arătat studiile pe care le-au făcut, că înseamnă un conținut publicitar/promoțional afișat în News Feed:

1.       Posts that solely push people to buy a product or install an app

2.       Posts that push people to enter promotions and sweepstakes with no real context

3.       Posts that reuse the exact same content from ads

Ce înseamnă acest lucru pentru brand-uri? Ca trebuie să își regândească strategia de comunicare, să urmărească la ce reacționează fanii și să propage asemenea conținut, să folosească modalitățile de advertising din Facebook pentru business-ul lor eficientizând costurile și targetarea, sa fie conștienți că există o concurență aprigă pentru a ajunge în News Feed și astfel să fie mereu în contact cu ce pot face mai bine în comunicarea cu fanii.

Parctic brand-urile trebuie să-și reactulizez ideea prezenței lor în social media, aceea de a fi mai puțin centrați propria entitate și pe dorința de a-și mări profiturile cu orice preț și de a se reîntoarce în a cultiva o relaționare cu potențialii clienți, comunicând cu ei, cerându-le părerea, arătându-le importanța cuvenită în cadrul business-ului lor.

One Response to “Postările care pierd teren în News Feed-ul Facebook”

  1. January 22nd, 2015 @ 16:29
    Zelist Blog » Blog Archive » 15 – 21 ianuarie 2015 – Saptamana in Social Media

    says:


    […] Postarile care pierd teren in News Feed-ul Facebook […]

Leave a Reply




You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>