Lumea se schimbă. La fel și mediul online.

Eu una am o legătură specială cu social media. Sunt dependentă de online și cred ca o să-mi instalez aplicații care să mă facă să iau o pauză din când în când. Dar asta seara, acasă. Până atunci stau cu ochii pe rețelele sociale deja știute sau folosite de către voi. Totodată, este foarte antrenant…update-urile constante te fac să bei cinci cafele pe zi ca să fii cu ochii pe toate articolele explicative, studii de caz, strategii de utilizare.

Hai să facem un exercițiu de reamintire a ceea ce s-a mai întâmplat în ultimele luni. Repetiția e mama învățăturii și poate ne mai vin idei de promovare a brand-urilor cu care lucrăm. Bineînțeles, unele update-uri încă nu sunt încă disponibile în România, dar ne deschid perspectiva pentru ce va urma în 2017.

Engagement custom audience și page engagement custom audience. Niște bunăciuni. Putem să ajungem și mai bine la audiența noastră. Cu primul update putem să îi targetăm pe cei care interacționează cu video-urile postate, formularele de lead-uri, ad-urile tip canvas. Apoi, vine modificarea din noiembrie 2016 prin care poți crea o audiență bazată pe cei care au fost prezenți pe pagina ta (au dat like la postări, au scris un mesaj, au salvat pagina la favorite și altele).
Mai multe detalii: http://bit.ly/2kCAMrA.

print screen facebook online

Într-o lume din ce în ce mai nesigură, Facebook pare să devină aliatul celor informați. Există dezbaterea dacă această rețea se transformă într-un canal de știri sau rămâne o lume a postărilor subiective. Schimbările din ultima vreme asupra timeline-ului și a știrilor false sunt de bun augur. Vrem să avem conținut autentic și resurse valide, nu? Paginile vor trebui să își asume informația răspândită și să creeze postări de calitate, care să nu vâneze doar like-uri.
Mai multe informații aici: http://bit.ly/2lkrrVe.

print screen ad

Lead ads și pe Instagram. Superb! Știm cu toții că acest canal de comunicare a devenit deja un instrument pentru promovarea unui business. Cum ajungi să setezi campania? Simplu, lași la “automatic placement” bifată opțiunea de Instagram.

Cum împaci offline-ul cu online-ul? Facebook a raspuns destul de bine la această dilemă prin introducerea evenimentelor offline aplicate ad-urilor derulate online. Introduci lista (CSV sau .TXT) celor ce au cumpărat din magazinul tău fizic în interfața de creare a evenimentului. Apoi, se vor corela datele oferite de tine cu cele înregistrate pentru ad-ul pe care îl vrei analizat. Iată cum se poate seta: http://bit.ly/2kIjlbA.

Facebook și Mailchimp. Care dintre noi nu a cunoscut acest mix în campaniile de comunicare online? Dar pun pariu că v-ați și dorit ca ele să meargă mână în mână. Eh, iată că au apărut ad-urile “albastre” construite prin platforma de Mailchimp. “Facebook and Mailchimp, together at last”
Acest lucru ne indică valoarea pe care o au newsletterele și campaniile prin Facebook în comunicarea cu audiența potrivită. Check it out: http://bit.ly/2jY5jmE.

Instagram devine și mai bogat prin pozele pe care utilizatorii le pot adăuga. Se testează opțiunea de a posta mai multe imagini deodată. Încă în stadiu de beta, este un update care sigur ne va aduce și mai multă interacțiune cu cei din comunitatea noastră.
Anunțul aici: http://bit.ly/2jXQriV.online quote

Personal, o surpriză mi se pare lansarea Search Ads în Pinterest. Deși poate nu (mai) e în mintea tuturor advertiserilor, rețeaua socială rămâne o inspirație pentru cei ce caută…inspirație. Speram să ne bucurăm cât de repede de această noutate.
Comunicatul oficial: http://bit.ly/2jXNW0m.

UPDATE: mai nou, avem si GIF-uri în crearea ad-urilor. Spor la gifemorabilitate 🙂

Merită să fim cu ochii pe giganții online-ului pentru că ne pregătesc lucruri interesante, pe care le putem aplica pentru clienții noștri sau propriile noastre inițiative online.
Dă-ne de veste dacă ai ceva de adaugat, ai testat diverse opțiuni sau mai știi un secret ce merită să-l aflăm cu toții.

Leave a Reply




You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>