Social Media…în cărţi

Sunt câteva domenii în care ritmul de schimbare este foarte ridicat. Online-ul este unul dintre ele şi poate mai mult decât în altele, există o cantitate mare de informaţii care susţine domeniul. Într-un astfel de context cărţile tipărite cad pe un al doilea plan, de cele mai multe ori nereuşind să îşi susţină utilitatea pe un timp îndelungat. Fără a minimiza informaţiile pe care acestea le oferă, în era digital în care trăim, este mult mai uşor de identificat noutăţile şi informaţiile direct în mediul online. Şi totuşi, ce poate oferi o carte tipărită? După lecturarea cărţii 500 Social Media Marketing Tips, primul răspuns care îmi vine în minte la această întrebare este structurarea şi gruparea informaţiilor.

Cartea scrisă de Andrew Macarthy, Summer Edition 2013, însăşi această specificaţie denotă efemeritatea pe care şi-o asumă cartea, reuneşte câteva puncte forte şi indicaţii pentru folosirea cât mai eficientă a reţelelor de socializare. Bestseller pe Amazon, cu mai mult de 10.000 de exemplare vândute, se concentrează pe modul în care un brand îşi poate îmbunătăţi prezenţa în Social Media. În ceea ce priveşte informaţiile pe care le oferă, acestea sunt benefice pentru persoanele care nu sunt foarte implicate sau sunt la început în acest domeniu. Dacă eşti ancorat în Social Media, în mod sigur, cele mai multe din informaţii vor fi unele pe care le ştii deja. J De pildă, referirile la dimensiunile pe care trebuie să le aibă pozele publicate pe Facebook sau modalităţile de conversaţie, sunt tips-uri pe care, în opinia mea, un comunicator online ar trebui să le ştie deja.

500 Social Media Marketing Tips poate fi considerată un punct de plecare la nivel informaţional pentru cei care încep să exploateze mediul online pentru promovarea unui brand. Şi dacă tot am pus în balanţă cartea tipărită cu informarea online, văd o mai mare utilitate a celei din urmă fără a ignora organizarea oferită de lectura unei cărţi tipărite. :)

Adriana Diaconu

Leave a Reply




You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>