Studiu de caz: Cum se promovează Tokyo ca destinație turistică în era digitală?

Tokyo a fost și va fi întotdeauna orașul care te surprinde, atât prin atracțiile turistice, cât și plin complexitatea arhitecturală a clădirilor de birouri. Pentru celebrarea a 10 ani a Roppongi Hills, cel mai important complex rezidențial de clădiri din Tokyo, autoritățile au lansat mapa digitală orașului, în 3D. Mapa a fost construită pe o scală de 1:1000 și a avut ca temă principală: “Love Tokyo”.

The Tokyo City Simphony permite fiecărui potențial  turist să facă din Tokyo, orașul pe care și-l dorește. Orașul viitorului , orașul care nu doarme nicioadată sau orașul plin de culoare, sunt variantele pe care fiecare le poate experimenta pe website-ul oficial al campaniei. Experiența în 3D și jocurile de lumini, personalizează fiecare colt al capitalei nipone și îl face unic în felul său.

Tokyo este un oraș magic prin definiție și poate fi caracterizat printr-o forfotă continuă. În zona metropolitană a orașului, trăiesc aproximativ 30 de milioane de oameni. Autoritățile speră ca după derularea proiectului “Love Tokyo”, numărul turiștilor să crească în regiune. Potrivit Artline.ro, Tokyo atrage aproximativ 13 milioane de turiști doar în Disneyland/DisneySea și se află pe locul 8, în top 25 cele mai vizitate orașe ale lumii. Totodată, proiectul derulat este menit să demonstreze că nici o țintă nu este prea departe pentru japonezi și ei cred cu tărie că pot oferi și alte atracții inedite. Să nu uităm că japonezii și-au propus să doboare recordul realizat de constructorii arabi, pentru clădirea de 1 km înălțime pe care au realizat-o în Dubai.

 

Mădălina Balaban

Public Relation Specialist

Leave a Reply




You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>