Studiu de caz: Experiența Audi A4 din offline, în online.

În Canada, Audi a implementat o campanie interesantă în offline pentru lansarea modelului A4, care a ajuns foarte repede în online. Reprezentații Audi i-au provocat pe trecătorii din Toronto să testeze noul model A4 în miniatură , totul  sub forma unei curse cu mașini. Campania “The Audi Quattro” din offline a fost foarte bine corelată cu mediul online. Pentru a putea participa la cursa cu noul model Audi A4, trecătorii de pe străzile din Toronto trebuiau să își instaleze o aplicație prin care puteau controla și ghida mașinile pe pistă. În cadrul aplicației, întreaga cursă a utilizatorilor era înregistrată,  lucru care a încurajat share-uirea în Facebook și Twitter a curselor cu modelul A4.

Pentru că noul model de Audi se caracterizează printr-un design inovator, mașinuțele de pe pista de curse au trebuit să arate precum cele din realitate.

Într-un proiect de promovare care leagă mediul offline de cel online, fiecare detaliu este important, pentru o foarte bună coordonare.  Cu atât mai mult, Audi a proiectat pista și modelele mini Audi A4 ca o scenă din viața reală a conducătorilor acestui model. Practic, Audi a recreat la o scară mai mică (în offline și online în același timp) experiența pe care o poate avea un conducător Audi A4 pe șoselele din Canada.

Audi în Facebook 

Pagina de Facebook Audi Canada are peste 38.000 de fani și o rată de engagement de  aproximativ 3%. Pagina din Statele Unite are o rată de engagement de aproximativ 6%, iar website-ul oficial este optimizat și pentru mobil.

“The Audio Quattro” s-a desfășurat în mediul offline la finalul anului 2012, dar primele imagini și filmulețe de la derularea campaniei din Toronto au apărut abia acum. Experiența Audi 4 continuă, mai ales că modelul A4 al companiei germane nu s-a lansat încă. Așteptarea este cu atât mai mare, cu cât peste 3700 de persoane din Toronto au experimentat virtual ce înseamnă să conduci un automobil Audi A4. Cursele de mașini care s-au desfășurat în spațiul amenajat de pe străzile din Toronto au dorit să atragă atenția fanilor brandului Audi privind noul model ce urmează să fie lansat în 2013. Totuși, se pare că ne mai putem aștepta și la alte campanii speciale din partea brandului nemțesc, mai ales că Audi plănuiește să investească 13 miliarde euro în concepte noi de produse și extensii de linie, până în anul 2016. Decizia de a investi în noi tehnologii de bord este menită să susțină și mai mult sloganul companiei nemțești “Vorsprung durch Technik”, adică “Progress through Technology”.

Pentru mediul online, Audi pregătește lansarea website-ului din Ungaria. În plus,spre finalul acestui an va începe producerea de automobile în Foshan (China) și în Mexic din anul 2016.

Experiența Audi A4

Making of: Experiența Audi A4

 Sursă foto

Mădălina Balaban

Public Relation Specialist WeBuzz

 

Leave a Reply




You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>