Despre mobile și loialitatea față de un brand

Vorbeam în unul din articolele trecute de social media în viitor și atrăgeam atenția asupra unui lucru extrem de important, și anume că mobilul va înlocui desktop-ul (vezi imagine), iar cea mai înțeleaptă decizie pe care o poate lua un brand e să investească în mobil (începând chiar de acum). De ce este atât de important? Aflăm răspunsul chiar dintr-un studiu realizat de cei de la Netbiscuits, The People’s Web Report 2014, iar concluzia este tranșantă: loialitatea în online față de un brand nu mai există, cel puțin când vine vorba de mobil.

grafic mobile web

Hai să o recunoaștem pe aia dreaptă: din ce în ce mai mulți oameni au acces la Internet, ne folosim telefonul în orice moment al zilei, așa că lumea noastră reală începe să se ‘încurce’ puțin cu cea digitală, virtuală. Mobilul a devenit un ‘tovarăș’ care ne însoțește peste tot și care ar trebui să ne satisfacă toate capriciile când vine vorba de experiența digitală. În alte cuvinte, utilizatorii vor să ‘muleze’ brand-urile după regulile, nevoile și bunul lor plac pentru a avea o experiență de mobile web cât mai plăcută, ușoară, rapidă și benefică. Iar în momentul în care ai la dispoziție mai multe opțiuni și modalități prin care poți compara brand-urile între ele, tinzi, spre exemplu, să nu folosești un site care nu se ridică la nivelul așteptărilor tale, oricare ar fi ele. Dintre cele 6000 de persoane care au participat la studiu, 91% din ele au mărturisit că dacă ceea ce găsesc la brand-ul pe care îl consumă le îngreunează experiența online, cu siguranță vor apela la un brand competitor. … because they want it now!

O altă concluzie foarte interesantă este legată de distribuirea datelor personale pe mobil și de faptul că oamenii ar fi mult mai dispuși să distribuie informații personale dacă li se prezintă content de calitate. Să mai menționăm și faptul că din ce în ce mai mulți încep să aibă o părere pozitivă despre new mobile technology, wearable technology și posibilitatea de a plăti pentru servicii.

Dacă vei citi studiul întreg, ceea ce te și sfătuiesc, vei găsi informații detaliate, exemple, grafice care te vor ajuta să înțelegi mai bine importanța unei investiții în mobil și comportamentul utilizatorilor de mobil.

One Response to “Despre mobile și loialitatea față de un brand”

  1. November 21st, 2014 @ 12:50
    Zelist Blog » Blog Archive » 13 – 19 noiembrie 2014 – Saptamana in Social Media

    says:


    […] WeBuzz: Despre mobile si loialitatea fata de un brand […]

Leave a Reply




You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>